Tuner TV Winfast 2000XP EXPERT - kilka pytań

Autor: Piobart <piobartWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 11 Aug 2005 - 22:11:35 MET DST

Kupiłem właśnie ten tuner i mam kilka pytań związanych z nim.
1. Jak włączyć dźwięk 5.1? Podłączyłem kabelkiem wewnątrz obudowy jak kazał
producent i mam dźwięk 4.0. Jeśli odtwarzam zapisaną audycję to działa 5.1 ale
telewizja na żywo i radio działają na 4 głośnikach.
2. Dźwięk z tunera nie da się podgłośnić ani wyciszyć za pomocą programu WinFast
PVR, wiciszam a dźwięk nadal idzie. Mogę regulować tylko głośnością głośników a
nie z pilota tunera.
3. Jak włączyć żeby oglądać 2 kanały naraz? Udało mi się jedynie włączyć żeby
odtwarzał jakiś plik i puszczał Live TV.
4. Jak poprawić jakość obrazu??? Dla mnie jest teraz tragiczna, ten tuner ma
działać jako dobrej klasy magnetowid a jak na razie jest .....
zrobiłem kilka zrzutów:
http://www.piobart.darmoland.pl/zrzut.jpg
http://www.piobart.darmoland.pl/zrzut2.jpg
http://www.piobart.darmoland.pl/zrzut3.jpg
http://www.piobart.darmoland.pl/zrzut4.jpg
http://www.piobart.darmoland.pl/zrzut5.jpg
Program Viva polska jest chyba najładniejszy a TVP2 jest taki jak większość
kanałów.
Mam kablówkę. Sygnał jest rozdzielony na 2 pokoje, w jednym stoi 29" 100hz a w
drugim stary 21" podłączony zamiennie z Tunerem w komputerze (albo TV albo
tuner). Podłączony jest wzmacniacz, ale nie wiem czy to nie za słabe. Wykonanie
instalacji jest chyba z 94r łącznie ze wzmacniaczem. Nie znam jego parametrów.

Mój komputer nie jest uziemiony, mieszkam w bloku gdzie tylko jedno gniastko w
kuchni i jedno w łazience posiadają uziemienie (ale i tak nie wiem czy dobrze
wykonane).
Paramety komputera:
- płyta główna Soltek SL-75 KAV
- Duron 1,2Ghz
- 384 MB SD-RAM
- Ati Radeon 9000 64MB DDR
- Dysk 80GB WD Caviar SE 8MB CACHE
- CD-RW LG 40x12x40
- DVD Toshiba 16x
- Karta sieciowa Realtek
- Karta dźwiękowa PCI 5.1 Zoltrix Nightingale Pro6
- WinXP narazie na Fat 32
- Głośniki Manta Multimedia 1500 5.1
- Tuner TV Winfast 2000XP EXPERT

Jeśli ktoś mógłby mi pomóc albo chociaż przedstawić nagrany fragment z TV lub
zrzuty ekranu z dobrej jakości obrazu, którą powinien osiągnąć ten tuner.
Dodam, że jakość jest taka sama jeśli podłączę wideo i TV przez wideo.
Sterowniki i oprogramowanie najnowsze.

Pozdrawiam
Piobart