Re: Co z tymi pamieciami..

Autor: Jolly Roger <dsbrak_at_maila.w.pl>
Data: Fri 12 Aug 2005 - 12:51:36 MET DST

Dnia Fri, 12 Aug 2005 12:21:20 +0200, Ingarden napisał(a):

> Dzwonilem. Mowia, ze w ciagu 7 dni wymieniaja od reki, na miejscu (mimo,
> ze kosci nie w dualu) - z tym wiec nie powinno byc problemu.

no to OK

> Skoro mam
> taka mozliwosc, to zastanawiam sie, czy nie skorzystac i nie wymienic
> pamieci zamiast bawic sie napieciem.

To jest raczej problem sparowania pamięci. Jak kupujesz dwie kostki osobno,
to i tak na 99% będą chodziły w dualu. Ty, jak widać, trafiłeś na ten 1%.

> Warto wymieniac na Kingstony /
> Twinmosy? (cena praktycznie ta sama - 4zl roznicy na module)

kingstony nie. Twinmosy tak.

> <k8nf9, athlon64 3000+ venice>
>
> I przy okazji - w czasie testow rzucilem okiem na benchmark Goldmemory,
> a tam 1114MB/s (bez dual, dla jednego modulu). Czy to nie jest troche malo?

U mnie jest ~2700 MB/s w dualu pamięci podkręcone na 270 MHz, więc twój
wynik wydaje się normalny.

GG: 9542153  mail:nospam_mach82_xl@wp.pl_nospam
[Venice 2.7GHz@1.4V] [2x256 MB Hynix] [K8NF-9] [QVC-100Cu][Nec3520]
[GF 6600 @570/680 + Zalman VF700] [Chieftec 360-202DF] [Samsung 80GB]