Re: Tuner TV Winfast 2000XP EXPERT - kilka pytań

Autor: Markus Sprungk <msprungk_at_gmail.com>
Data: Thu 11 Aug 2005 - 22:29:03 MET DST

Piobart napisał(a):

> Kupiłem właśnie ten tuner i mam kilka pytań związanych z nim.
> 1. Jak włączyć dźwięk 5.1? Podłączyłem kabelkiem wewnątrz obudowy jak kazał
> producent i mam dźwięk 4.0. Jeśli odtwarzam zapisaną audycję to działa 5.1 ale
> telewizja na żywo i radio działają na 4 głośnikach.

Podłączyłeś jak trzeba do karty dźwiękowej?

U mnie Sound Blaster Audigy + Creative Inspire 5100. Zero problemów

> 2. Dźwięk z tunera nie da się podgłośnić ani wyciszyć za pomocą programu WinFast
> PVR, wiciszam a dźwięk nadal idzie. Mogę regulować tylko głośnością głośników a
> nie z pilota tunera.

Update do nowszej wersji?

> 3. Jak włączyć żeby oglądać 2 kanały naraz?

Nie da się

> 4. Jak poprawić jakość obrazu??? Dla mnie jest teraz tragiczna, ten tuner ma
> działać jako dobrej klasy magnetowid a jak na razie jest .....

SOA #1

Obraz jest znakomitej jakości. Zrób aktualizację zarówno sterowników tunera
jak i update oprogramowania

> zrobiłem kilka zrzutów:
> http://www.piobart.darmoland.pl/zrzut.jpg
> http://www.piobart.darmoland.pl/zrzut2.jpg
> http://www.piobart.darmoland.pl/zrzut3.jpg
> http://www.piobart.darmoland.pl/zrzut4.jpg
> http://www.piobart.darmoland.pl/zrzut5.jpg

U mnie na wszystkich kanałach żyletka

> Jeśli ktoś mógłby mi pomóc albo chociaż przedstawić nagrany fragment z TV lub
> zrzuty ekranu z dobrej jakości obrazu, którą powinien osiągnąć ten tuner.
> Dodam, że jakość jest taka sama jeśli podłączę wideo i TV przez wideo.
> Sterowniki i oprogramowanie najnowsze.

To ciekawe. Ściągałeś najnowsze stery i soft ze strony Leadteka?

ICQ: 79050392                  msprungk@gmail.com
Tlen: msprungk
GG: 1447098