Re: Tuner TV Winfast 2000XP EXPERT - kilka pytań

Autor: Pionart <piobartWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 11 Aug 2005 - 22:38:06 MET DST

> Podłączyłeś jak trzeba do karty dźwiękowej?
Tak, ale jeszcze raz sprawdzę na karcie dźwiękowej

> U mnie na wszystkich kanałach żyletka

Mogłbyś zrobić zrzuty ekranu i przesłać mi na priv? Będę miał porównanie jak
powinno być.

> To ciekawe. Ściągałeś najnowsze stery i soft ze strony Leadteka?

Tak, ściągnąłem wczoraj wszystko ze strony www.leadtek.com.tw

Zastanawia mnie to, że tak samo źle wygląda telewizja jak i wideo podłączone
przez cincze.

Pozdrawiam
Piobart