Re: rozgaleznik na 3pin??

Autor: Stoout <stoout_at_USUŃ-TOwp.pl>
Data: Thu 11 Aug 2005 - 22:36:15 MET DST

Użytkownik "troll" <troll@npnet.org> napisał w wiadomości
> Witam wszystkich
> zakupilem nowa obudowe na bardzo duza ilosc wentylatorow:)
> Problem polega na tym iz moja plyta glowna ma mozliwosc tylko podlaczenia
2
> wentylatorow oprocz graficznego, wiec ma wejscie na 2x3pin wentylator
> Ja natomiast poszukuje rozgalezienia lub czegos gdzie bede mogl podlaczyc
> wieksza ilosc wentylatorow na 3pin-y
> Jak takie cacko sie nazywa lub gdzie mozna to znalesc i pod jaka nazwa??

jeśli płyta głowna ma tylko 2 gniazda na wentylatory to tylko tyle potrafi
obsłużyć oprogramowo i tylko tyle bedzie prawudłowo wskazywać obroty
oraz je regulować. jak podłączysz jakieś kombinacje tych wiatraków to
mogą sie dziać cuda i napewno nie bedzie to działało dobrze.

tyle wiatraków ile mozesz podłącz do płyty, a reszte...cóz, na szywno
na 12V. oczywiscie mozesz kombinować z napięciami w zakresie od
5 do 17V jesli wiesz o czym mówie.

Stoout