Re: minimalne wymagania do odtwarzabnia DivX i Xvid

Autor: Kot <garfield21_at_interia.pl>
Data: Thu 11 Aug 2005 - 12:29:55 MET DST

> A jaki system, oprogramowanie, kodeki? :) Z moich doświadczeń wynika, że
> przy grafice AGP 8MB trzeba zmieniać rozdzielczość ekranu podczas
> odtwarzania filmu, ponieważ pojawiają się przeskoki i pixeloza, chociaż
być
> może zależy to także od zastosowanego odtwarzacza i kodeków.

System to Win2000 :-]
kodeki zainstalowalem z tej stronki co nizej. Wczesniej tez jakies mialemi,
mogly pozostac jakies smieci .....

> To ciekawe, gość twierdzi, że jest możliwe odtważanie filmów na Pentium
MMX
> 166@188Mhz? Jakoś trudno mi w coś takiego uwieżyć, do tego pod w2k...
> Niestety pomimo zapewnienia na stronie powitalnej ostatnia aktualizacja
> miała miejsce w 2003 roku, więc autor najwyraźniej porzucił projekt. :)

Filmiki ze stronki podrywacze.pl(180MB), Children of the living dead(700 MB)
(akurat tylko to mam na hdd :P) chodza plynnie, bez przeskokow w
rozdzielczosci 1280x1024 na fullscreen :-]
Wczesniej musialem zmieniac rozdzielczosc do 800x600 aby cos obejrzec .....
(chyba mialem kaaza lite codeck pack)
Warto sprobowac zainstalowac to jak ma sie ochote na takie eksperymenty i
starszy sprzet.
Pewnie wszystkich filmow sie nie udac odtworzyc w takiej rozdzielczosci ale
i tak nie jest zle :-)