Re: minimalne wymagania do odtwarzabnia DivX i Xvid

Autor: Atlantis <marekw1986_at_NOSPAMwp.pl>
Data: Fri 12 Aug 2005 - 19:35:48 MET DST

Kot wrote:

> Filmiki ze stronki podrywacze.pl(180MB), Children of the living
> dead(700 MB) (akurat tylko to mam na hdd :P) chodza plynnie, bez
> przeskokow w rozdzielczosci 1280x1024 na fullscreen :-]

Ale mówisz o swoim sprzęcie, tym z PII 400 Mhz? Nie o konfiguracji, o której
pisał autor tej strony? Bo jednak jest spora różnica pomiędzy twoim
sprzętem, a nieco podkręconym Pentium 166 MMX. :)

> Warto sprobowac zainstalowac to jak ma sie ochote na takie
> eksperymenty i starszy sprzęt.

Mam gdzieś w domu stary komputer Pentium 166 MMX, ale nie wiem czy chciałoby
mi się testować te rewelacje... Jakoś zawsze wydawało mi się, że taki sprzęt
jest siła rzeczy za słaby na DivXy. ;)

Pozdrawiam!!!

Atlantis