Scaner A3

Autor: Marcin Milewski <gep78_at_ANTYgazetaSPAM.pl>
Data: Thu 11 Aug 2005 - 12:23:10 MET DST

Prosze grupowiczow o polecenie na prawde dobrego scanera A3 .. wazne
jest bardzo dobre odzwierciedlenie kolorow oraz predkosc i niezawodnosc..

musze wymienic swoj stary scaner A4.. Mustek bearPaw 4800TA pro...
niestety albo ja mam pecha albo te scanery sa jakies dziwne bo mialem
cholerny problem podczas uzytkowania (ciagle zwiechy podczas scanu)
takze bylbym wdzieczny o sugestie innych firm niz Mustek...

--
Marcin Milewski
"nie ma ludzi nienormalnych, sa tylko nieprzebadani..."