Re: nadpalone wejscie zasilania 5V

Autor: Arek <arcady2WYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 10 Aug 2005 - 22:32:25 MET DST

> zalezy ktory:) od dluzszego czasu mozna kupic przewaznie zasilacze
> produkowane przez delta electronics a te rzeczywiscie byly szajsowate
> ... moj juz dziala 2 lata (model HPC-360-302DF, produkowany przez
> sirtec) ... jedyne czego moglbym sie czepic to napiecie na linii 3.3V
> ... jest wyzsze niz powinno byc, ale wszystko dziala stabilnie ...

A właśnie czytałem wiele opini, że najlepsze są te z Delty, a reszta to szajs. ;)
Dodatkowo, Twój model należy chyba do najbardziej awaryjnych. Może dlatego
zaprzestano jego produkcji ;)

Tu możemy poczytać kilka ciekawych opini o nim:
http://sklep.benchmark.pl/pelny_6626.html

np.:
"Zasilacz wypalił mi końcówke molexa i wtyczki ATX na płycie głównej...Cała
linia +5V poszła z dymem :| nie mam pojęcia co było przyczyną....Mam nadzieje,
że wymienią mi płyte i zasilacz na gwarancji :/"

Najwyraźniej kolega rozpoczynający wątek nie był pierwszym z wypaloną linią +5V.

--
Pozdrawiam, Arek