Re: nadpalone wejscie zasilania 5V

Autor: Robert <lopr321_nospam_at_wp.pl>
Data: Thu 11 Aug 2005 - 09:57:20 MET DST

Arek napisał(a):

> Tu możemy poczytać kilka ciekawych opini o nim:
> http://sklep.benchmark.pl/pelny_6626.html
>
> np.:
> "Zasilacz wypalił mi końcówke molexa i wtyczki ATX na płycie głównej...Cała
> linia +5V poszła z dymem :| nie mam pojęcia co było przyczyną....Mam nadzieje,
> że wymienią mi płyte i zasilacz na gwarancji :/"

Zasilacz nie mogl wypalic koncowki bo niby jak? :) Zasilacz dostarcza
napiecia-pradu a to juz wina wtyczki-gniazda, ze slabe byly (slaby styk)
i plynacy przez nie duzy prad grzeje i wytapia plastiki, styki itp. co
jeszcze bardziej pogarsza kontakt i proces sam sie napedza.
Mialem ati9700 z wtyczka zasilajaca od stacji 3.5' i po pol roku tez sie
  wtyczka wytopila az zczerniala i co mam oskarzac, ze to wina zasilacza?

--
Robert