Re: nadpalone wejscie zasilania 5V

Autor: peterphk <peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl>
Data: Thu 11 Aug 2005 - 16:06:56 MET DST

Arek napisał(a):

> A właśnie czytałem wiele opini, że najlepsze są te z Delty, a reszta to szajs. ;)
> Dodatkowo, Twój model należy chyba do najbardziej awaryjnych. Może dlatego
> zaprzestano jego produkcji ;)

musisz zmienic serwis:) ten Cie oszukuje:)

> Tu możemy poczytać kilka ciekawych opini o nim:
> http://sklep.benchmark.pl/pelny_6626.html
>
> np.:
> "Zasilacz wypalił mi końcówke molexa i wtyczki ATX na płycie głównej...Cała
> linia +5V poszła z dymem :| nie mam pojęcia co było przyczyną....Mam nadzieje,
> że wymienią mi płyte i zasilacz na gwarancji :/"
>
> Najwyraźniej kolega rozpoczynający wątek nie był pierwszym z wypaloną linią +5V.

1. skad wiadomo przez jaka firme byl produkowany zasilacz w tym komentarzu ?
2. nie widze zwiazku z wypalaniem wtyczek i zasilaczem ... moze to
swiadczyc jedynie o jego duzej mocy:) a nie o tym, ze jest do niczego
... dodatkowo przewaznie powodem wypalania koncowek jest niewiedza
skladajacych komputery ... ludzie mysla, ze do skladania komputerow
wystarczy poradnik z PCWK:) trzeba miec pewne pojecie o innych sprawach
typu: proste obwody elektryczne gdzie plyna duze prady (dobra izolacja itp.)