Re: wiesza sie pecet - jak znalezc przyczyne ?

Autor: peterphk <peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl>
Data: Wed 10 Aug 2005 - 22:21:57 MET DST

news napisał(a):

> hmm... myslalem nad grafika i akurat ja moge podmienic i potestowac na
> innej, jednakze zwisy jak mowilem sa zupelnie sporadyczne i nieregularne
> i nie podczas obciazenia grafiki: ot pecet sobie stoi, nic nie odpalone
> i nagle zwis

to zjawisko o ktorym pisalem nie wystepowalo podczas obciazenia ...

> ale czy grafika jest w stanie powiesic caly system ? bez zadnych monitow
> czy nawet logow ?

tak bez najmniejszego problemu ...

> sprawdzane na dwoch zasilaczach: firmowym (czyli od obudowy) modecom
> feel 350, ktory juz poszedl do skladu, aktualnie na chieftec
> gps-350eb-101a w ktorym wykres napiecia stoi jak drut. w obu zasilaczach
> ten sam efekt.

wykres napiecia o niczym nie swiadczy ... miernik do reki i test ... na
moim "wykresie" pokazuje jakies male wahania o 0.1V a w rzeczywistosci
tego nie ma ... takze wykresom to ja bym nie ufal ... poza tym
przeklamuja przewaznie napiecia