Re: wiesza sie pecet - jak znalezc przyczyne ?

Autor: news <color_at_#wytnij.to#gazeta.pl>
Data: Wed 10 Aug 2005 - 22:00:45 MET DST

peterphk napisał(a):
> jesli chodzi o grafike to najpierw bym zaczal od niej ... nowe plyty
> glowne wcale nie musza chodzic ze starszymi grafikami poprawnie bo

hmm... myslalem nad grafika i akurat ja moge podmienic i potestowac na
innej, jednakze zwisy jak mowilem sa zupelnie sporadyczne i nieregularne
i nie podczas obciazenia grafiki: ot pecet sobie stoi, nic nie odpalone
i nagle zwis

ale czy grafika jest w stanie powiesic caly system ? bez zadnych monitow
czy nawet logow ?

> nic nie piszesz o zasilaczu i napieciach ? jak to wyglada ? (jaka firma,
> niezalezne pomiary napiec robione miernikiem)

sprawdzane na dwoch zasilaczach: firmowym (czyli od obudowy) modecom
feel 350, ktory juz poszedl do skladu, aktualnie na chieftec
gps-350eb-101a w ktorym wykres napiecia stoi jak drut. w obu zasilaczach
ten sam efekt.