Re: Soltek SL-75 DRV-C <-> cpu, pamięć - jakie?

Autor: fv <fake_at_cybax.com>
Data: Mon 08 Aug 2005 - 22:05:16 MET DST

maX claimed:
> Looknij sobie tu:
> http://takaman.jp/D/?english
> http://www.jscustompcs.com/power_supply/Power_Supply_Calculator.php?cmd=AMD
> Pamięci PC133 (w sumarycznej ilości 512MB) z mojego sigowego kompa żrą
> więcej niż 2x1GB DDR, a chodzą mi super-stabilnie na pseudozasilaczu Feel'a.

No i dobrze, znaczy się mój zadziała ;-)

> No to czemu w pierwszym poście napisałeś że masz marnego Athlona ?

Bo kręci się do 1660MHz a nie jak wszystkim którzy mają Athlony XP na
tej grupie do 2200Mhz ;-)

> Jeśli mnożnik w AMD jest zablokowany to płyta będzie olewać zmiany mnożnika
> w biosie i albo dalej będzie chodził na tym samym mnożniku albo wogóle nie
> wystartuje.

No właśnie tego 'albo' się boję ;-)

> Duron AB to ten sam rdzeń co Barton, tylko z zablokowanym cachem L2. Grzeje
> się mniej niż TB.

O, to super!

> Czyli BOXowy wentyl od D1800MHz również starczy przy podkręceniu do 2250MHz,
> temperatura w spoczynku / w stresie wzrośnie najwyżej o 10st.

Mój wentyl na domyślych ustawieniach mojego 1700+ ledwo go około 70st
trzyma ;) To badziew. Poza tym.. aż dziw, ale nadal nie wiem gdzie można
w rozsądnej cenie zlecić fachowy montaż radiatora.
def Fachowy:
- pracownik zwraca kasę jeśli uszkodzi procesor
- pracownik _wie_ jak założyć radiator
- zakładanie radiatorów to dla niego rutyna i łatwa kasa
- chce zrobić dobrze i nie pije piwa/nie gra w UT w międzyczasie
Chętnie odegram rolę frajera i zapłacę te 40-50zł za montaż. Tylko
komu?

(ciach fragement 'dlaczego linux jest wspaniały i powinniście żałować,
że go nie używacie')
> Chyba że tak.

Tak myślałem ;P

--