Re: Soltek SL-75 DRV-C <-> cpu, pamięć - jakie?

Autor: fv <fake_at_cybax.com>
Data: Mon 08 Aug 2005 - 21:14:35 MET DST

maX claimed:
> Pamięci niewiele żrą prądu.

Pamięci to miliardy podłych kondensatorów. Nie jestem przekonany czy
masz rację ;-)

> Jeśli to KT333CF to ma natywne wsparcie dla FSB 333 i dzielniki magistral
> 1/5 i 2/5. Jak zwykły KT333 to nawet jak ruszy to PCI i AGP będą mocno
> podkręcone.

Mam KT333CF, dokładnie taki czipset. W tej chwili mój athlon chodzi
pięknie na 166MHz FSB.

> Zmień płytę na KT400/KT600/nF2

Powiem szczerze: szkoda mi kasy ;-)

> Większość nie

To bida :(

> Pomyśl

Pentiumy z zablokowanym mnożnikiem dzielą się na dwie grupy:
a) dobre, które same sobie ustawiają
b) złe, które nie są wykrywane albo wogóle nie startują
Czy mylę się? To samo może być z Duronami, zwłaszcza że płyta nie
ten-teges.

> A ja jestem pewien. Chyba że jesteś lamerem. Duron 1800 spokojnie idzie na
> 2250 na płycie Asrocka (czyli napięcie podbijane o max 10%)

Nie stać mnie na radiator, który to schłodzi.

> Kwestie wielkości cache L2 są ważniejsze od częstotliwości magistrali. A
> widze że rozpatrujesz i Bartona (512kB L2) i Durona (64kB L2)

Mam wpływ na rozmiar kodu oraz jego optymalizację, ponieważ zdecydowaną
większość programów kompiluję i optymalizuję na daną architekturę.
Uważam ponadto, że dla mnie lepsze jest 2GHz z małym L2 niż 1.5GHz z
gigantycznym. Powód prosty: żadko przerabiam duże bloki danych, częściej
mam za to doczynienia z zadaniami wymagającymi dobrego przewidywania i
prefetcha od CPU.

--
   :: http://night.pl/~viper/ ::
      tlen & skype: fastviper