Re: minimalne wymagania do odtwarzabnia DivX i Xvid

Autor: Atlantis <marekw1986_at_NOSPAMwp.pl>
Data: Sun 07 Aug 2005 - 18:58:07 MET DST

w.p. wrote:

> Niestety niedługo zmieniam procka na 64bit i... będzie mi brakowało
> tych konfiguracji i testów.
> Ale pewnie za 3-5 lat znów będzie kombinowanie :)

No cóż, i tak dosyć długo wytrzymałeś na takim sprzęcie. ;)
Chociaż z drugiej strony do niektórych zastosowań nawet PII 300 jest
wystarczający (słyszałem plotki o biurach, w których do przepisywania
tekstów używa się sprzętu z płytą dwuprocesorową na Xeonach :P). Ja za
pierwszym razem zmieniłem kompa, bo nie chodziły w nim pierwsze DivXy, a za
drugim (parę miesięcy temu) bo kupiłem kartę DVB i na niektórych kanałach
było widać przeskoki. Na częste wymiany sprzętu są skazani gracze,
ewentualnie graficy. :) Ja nigdy nie byłem szczególnym maniakiem gier, a
moja zabawa z grafiką ogranicza się do kilku eksperymentów w dziedzinie
modelowania i renderingu 3D. :)
Zresztą za pierwszym razem zostawiłem sobie stary sprzęt jako rezerwę, a za
drugim oddałem siostrze. ;) Zaleta jest taka, że potem można sobie za grosze
takiego kompa nieźle rozbudować. :) Zresztą ja już od dawna lubiłem grzebać
w elektronice. ;)

Pozdrawiam!!!

Atlantis