ATI 9200SE kontra GeForce 2 MX

Autor: Paweł Chrobak <beefens_at_WYTNIJo2.pl>
Data: Sun 07 Aug 2005 - 22:06:51 MET DST

 Witam,

Tak mi średniko wychodzi googlowanie więc może ktoś z szanownych grupowiczów
będzie wiedział.

Chce wymienić wysłużonego GeForca 2 MX na ATI 9200 (bo mam taką możliwość) ,
i chciałbym wiedzieć jakie są różnice w poborze mocy obu kart ??

Mam zasiłkę 235 watt, i nie chciałbym jej spalić, komp to Duron 850
zasiłka to jakaś noname chyba, bo udało mi się tylko odczytać
"made for pronox technology" co to za dibaęł nie wiem.
Pytanie takie czy to się nie popali, zasiłkę będę wymieniał , przy okazji
wymiany procka na silniejszy, ale to nie teraz jeszcze.
Mam nadzieję tylko, że te zsiłki noname 235 watt ,to jeszcze nie taki
badziew , jak zasiłki noname 350 watt

    Paweł Chrobak jako  Beefens    ----   gg 1018276
    STRONA DOMOWA                   ----   www.dossie.republika.pl