Re: minimalne wymagania do odtwarzabnia DivX i Xvid

Autor: w.p. <ptaku2_wywal_to__at_tlen.pl>
Data: Sun 07 Aug 2005 - 11:06:20 MET DST

Jakub Krajewski wrote:

> Racja, jednak różnica jest już minimalna. Jeśli mplayer pod Windą sobie
> nie poradzi to moim zdaniem pod Movixem będzie niewiele lepiej.

U mnie na przykład muli pod directX (riva tnt, K6-400), ale wystarczy przejść na
vidix
czyli w configu:

vo=winvidix

i juz chodzi w miare plynnie. NIestety ogolnie u mnie divxy chodza marnie pod windą.
Ale pod linuksem jest niemal idealnie - widziałem parę filmów w wysokiej jakości które
klatkowały gdy były bardzo duże zmiany między klatkami. Ale ogólnie 90% filmów chodzi naprawdę
płynnie, łącznie z QuickTime, który pod windą ledwo klatkuje... Tylko dzieki przejściu na Slackware
i mplayera pod konsolą obejrzałem już kilkadziesiąt filmów. Niestety moja platforma jakoś słabo sobie radzi
pod windą - u koleżanki filmy chodzą płynnie pod windowsem na Celeronie 300 MHz i Ati Rage. BSPlayer musiał
jednak i tak ustąpić mplayerowi ;)

Niestety niedługo zmieniam procka na 64bit i... będzie mi brakowało tych konfiguracji i testów.
Ale pewnie za 3-5 lat znów będzie kombinowanie :)

w.p.