Re: najlepsza plyta w stosunku jakosc/cena pod athlona64

Autor: w.p. <ptaku2_wywal_to__at_tlen.pl>
Data: Sun 07 Aug 2005 - 11:13:33 MET DST

maX wrote:

> Ewentualnie (jeśli grafa nie przechodzi ze starego kompa) to do 300zł będzie
> płyta s754 z PCI-E (grafy na PCI-E sa tańsze od AGPowych i większy wybór)
> na nF4 lub chipsecie ATI (z wbudowanym Radeonem)

Warto uwględniać te chipsety Ati, czy lepiej wybrać jednak nForce?
Jakoś nie jestem przekonany do grafy nVidii (na TNT i gForce mam problemy pod mplayerem, i linuksem),
ale nie wiem jak to sie ma do ATI - czy będą problemy z linuksem, czy ten redeon jest
dobry (nie gram, ale jakaś akceleracja jest zawsze mile widziana + obraz jak żyleta;))
w.p.