Re: najlepsza plyta w stosunku jakosc/cena pod athlona64

Autor: maX <aver_at_interia.pl>
Data: Sun 07 Aug 2005 - 15:27:21 MET DST

Użytkownik "w.p." <ptaku2_wywal_to_@tlen.pl> napisał w wiadomości
news:dd4jci$175$1@news.onet.pl...

> Warto uwględniać te chipsety Ati, czy lepiej wybrać jednak nForce?
> Jakoś nie jestem przekonany do grafy nVidii (na TNT i gForce mam problemy
> pod mplayerem, i linuksem),
> ale nie wiem jak to sie ma do ATI - czy będą problemy z linuksem, czy ten
> redeon jest
> dobry (nie gram, ale jakaś akceleracja jest zawsze mile widziana + obraz
> jak żyleta;))
> w.p.

Chodziło mi o:
http://arest.pl/index.php?inc=produkt&ID=3508&katid=59&grupa=213
W tej cenie (<300zł) można dostać płytę na nF4 (również markową z PCI-E),
ale bez zintegrowanej grafy:
http://arest.pl/index.php?inc=produkt&ID=2904&katid=59&grupa=227

Co do wydajności wbudowanego Radeona to jest sporo szybsza od intelowskiego
GMA 900 (też ma dx9):
 http://www.anandtech.com/video/showdoc.aspx?i=2427&p=3
Można pograć, nawet w high detail i aniso, ale raczej w 640x480 i bez AA
Ma też TV-Out (zarówno S-Video jak i Composite)