Re: najlepsza plyta w stosunku jakosc/cena pod athlona64

Autor: maX <aver_at_interia.pl>
Data: Sun 07 Aug 2005 - 00:16:46 MET DST

Użytkownik "Tomasz" <thomas.savery@gmail.com> napisał w wiadomości
news:dcvesr$4s7$1@news.dialog.net.pl...
> [...]
> W planach był sempron, ale byc moze najlepszym rozwiazaniem bedzie
> zainwestowanie w plyte pod athlona64 + na to sempron, potem by sie
> zmienilo... chociaz jak patrze na ceny to przy zakupie athlona64 wyszloby
> z 200zl wiecej niz za semprona, a cacheu wiecej i wogole inna
> technologia.....
>
> Takze wymyslilem sobie ze kupie jakas dobra plyte pod athlona64 (chcialbym
> gigabytea, ale niekoniecznie) i w nia wloze semprona, a jak wyjda szybsze
> athlony64 to wtedy takiego kupie :) przeciez teraz i tak malo ktory soft

Wariant minimalny:
Semp 2600+ s754 BOX - 235zł
http://proline.pl/shop.php?prodid=414d445f53454d50524f4e5f323630302b5f3735

Płyta nForce3 - 200zł (nie wszyscy lubią Via)
http://arest.pl/index.php?inc=produkt&ID=3604&katid=59&grupa=368&search=754

Ewentualnie (jeśli grafa nie przechodzi ze starego kompa) to do 300zł będzie
płyta s754 z PCI-E (grafy na PCI-E sa tańsze od AGPowych i większy wybór)
na nF4 lub chipsecie ATI (z wbudowanym Radeonem)

Co do procesora to można poczekać na Sempy64 s754, albo kupić płytę s939 i
Sempa64 s939.

http://www.tomshardware.com/cpu/20050801/amd_sempron-07.html#opengl
http://www.tomshardware.com/cpu/20041221/cpu_charts-14.html