Re: minimalne wymagania do odtwarzabnia DivX i Xvid

Autor: Jakub Krajewski <jakub_at_wytnij.krajewski.org>
Data: Sun 07 Aug 2005 - 01:57:19 MET DST

Michał <dd358c$10k$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał:

> ... z małym "ale" - bez napisów ;)))

Napisy działają. Oglądałem już niejeden film z napisami :-)
Jedyny problem to wspomniane niżej kodowanie, mplayer wymaga
iso 8859-2, pod Windows trzeba podać mu opcję -subcp 1250.

> ...i dzięki temu żadne MHz-e nie marnują się na OS'a. No i 64 MB RAM
> styka w zupełności, a jak jest tylko 32 MB - to można łatwiutko swapa
> zamontować.

Racja, jednak różnica jest już minimalna. Jeśli mplayer pod Windą sobie
nie poradzi to moim zdaniem pod Movixem będzie niewiele lepiej.

--
Jakub Krajewski, kraju
~~~~~ 698550938s ~~~~~ http://www.audioscrobbler.com/user/kraju