Jak zrobic obraz nie majac nagrywarki?

Autor: zibi <r_bednarz_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 05 Aug 2005 - 10:11:34 MET DST

Chodzi o to ze mam instalke na dysku plyty DVD. Chce to zainstalowac.
Chcialbym wiec zrobic z tego obraz plyty DVD i zamontowac jako dodatkowy
naped (np. Daemon lub Alcohol), ale problem w tym ze nie mam nagrywarki. Czy
moge zrobic obraz nie majac nagrywarki?

Albo inny sposob. Zamiast robic obraz moze mozna by zainstalowac jakis
emulator DVD i tyko wgrac tam katalog? No wlasnie, tylko jaki emulator? Zna
ktos taki?

Pozdr.