Re: GA-K8N nForce 4 Ultra-SLI + Athlon64 3000 - Podkręcanie

Autor: Uwencjusz <uwencjusz_82_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Tue 02 Aug 2005 - 09:03:27 MET DST

Jolly Roger <dsbrak@maila.w.pl> napisał(a):

> Zmniejsz potencjometrem obroty do minimum.

  Podłączylem potencjometr - zadnych efektow. Nie wiem czy ta opcje nalezy
jeszcze gdzies wlaczyc w biosie.

> Najpierw w zakładce Advanced chipset features zmień HT frequency na x3.

  Czy HT frequency to to samo co K8 CPU Clock Ratio - tylko tu moge
przestawiac czestotliwosc od x4 800MHz - x11 2200MHz

> Następnie naciśnij enter na DRAM configration i ustaw memclock index value
> (lub memory max frequency) na 133 MHz.

Jesli chodzi o RAM to mam tylko DDR voltage control z mozliwoscia zwiekszenia
napiecia o +0,1V i +0,2V

> Następnie w zakladce MB Intelligent
> Tweaker (M.I.T) ustawiasz CPU voltage Control na 1.5V i już możesz
> zwiększać CPU Frequency z nominalnego 200 MHz na więcej (tylko nie przesadź
> i od razu mie daj 400 MHz - zacznij od 220 MHz i kontroluj stabilność w
> windows)

A te akurat opcje mam :)

Jeszcze jedno - Zainstalowalem Everest i na czujniku
temp procka wynosi 70C! - chyba ze jest to max temp. ktora proc moze wytrzymac
troche to dziwne bo w biosie wynosi ok. 30C