Problem z Sony CRX320E

Autor: Piotr Karwowski <literas_at_WYTNIJuw.edu.pl>
Data: Tue 02 Aug 2005 - 09:00:03 MET DST

Witam,

1. No więc moje combo Sony CRX320E ma problemy z nagrywaniem -- może
ktoś pomoże je rozwiązać. Nero 6 zatrzymuje się na 5% na około 30
min. Nagrywarka pracuje wtedy z przerwami, gwałtownie
przyspieszając i zwalniając, a owe 5% stoi w miejscu. Przez ten
czas zajmuje całkowicie zasoby komputera, tak że nie mogę
właściwie nic zrobić. Po około 30 min nagrywanie rusza normalnie
i płyta wypala się bez uszczerbku. Wypalam wyłącznie TDK, z
różnych partii. Dodam, że jeszcze niedawno wszystko było ok. Aha,
CDBurnerXP PRO w ogóle wyrzuca błąd krytyczny (ale nie niszczy
płyty). Gdzie szukać przyczyny? Bufor? Da się coś z tym zrobić?

2. Czy ktoś używa(ł) Sony DW-D23A DL? Jakie wrażenia? Wiem, że to
tylko Liteon, ale czasy dostępu robią wrażenie (teoretycznie).
Jeśli nie ta, to wezmę raczej Toshiba SD-R5372VB...

Dzięki za cierpliwość,
pk

--
http://akson.sgh.waw.pl/~pkarwo1/jacquesd.jpg