Re: GA-K8N nForce 4 Ultra-SLI + Athlon64 3000 - Podkręcanie

Autor: Jolly Roger <dsbrak_at_maila.w.pl>
Data: Tue 02 Aug 2005 - 11:59:02 MET DST

Dnia Tue, 2 Aug 2005 07:03:27 +0000 (UTC), Uwencjusz napisał(a):

> Podłączylem potencjometr - zadnych efektow. Nie wiem czy ta opcje nalezy
> jeszcze gdzies wlaczyc w biosie.

Przecież na potencjometrze masz taki kołeczek - przekręć go maksymalnie w
lewo i będzie ~1600 Rpm.

> Czy HT frequency to to samo co K8 CPU Clock Ratio - tylko tu moge
> przestawiac czestotliwosc od x4 800MHz - x11 2200MHz

Naciśnij w biosie Ctrl+F1 i wejdź do zakładki Advanced chipset features i
znajdziesz stosowną opcję. Oczywiście to nie to samo co K8 clock ratio
(mnożnik procesora - tego nie ruszaj) w innej zakładce

> Jesli chodzi o RAM to mam tylko DDR voltage control z mozliwoscia zwiekszenia
> napiecia o +0,1V i +0,2V

Patrz wyżej. DDR voltage na razie zostaw, bo to jest zwiększenie napięcia
dla pamięci a nie o to nam chodzi.

> Jeszcze jedno - Zainstalowalem Everest i na czujniku
> temp procka wynosi 70C! - chyba ze jest to max temp. ktora proc moze wytrzymac
> troche to dziwne bo w biosie wynosi ok. 30C

70 stopni to nie temperatura procesora ale temeratura chipu nForce4 (u mnie
jest nawet 73 stopnie w stresie, ale działa OK ). Starsze everesty źle to
pokazywały - w nowszych jest OK.

GG: 9542153  mail:nospam_mach82_xl@wp.pl_nospam
[Venice 2.7GHz@1.4V] [2x256 MB Hynix] [K8NF-9] [QVC-100Cu][Nec3520]
[GF 6600 @570/680 + Zalman VF700] [Chieftec 360-202DF] [Samsung 80GB]