Re: GA-K8N nForce 4 Ultra-SLI + Athlon64 3000 - Podkręcanie

Autor: Jolly Roger <dsbrak_at_maila.w.pl>
Data: Mon 01 Aug 2005 - 16:13:11 MET DST

Dnia Mon, 1 Aug 2005 13:58:33 +0000 (UTC), Uwencjusz napisał(a):

> obroty wiatraka na 2284

Zmniejsz potencjometrem obroty do minimum.

> Na 3D Marku 2003 mam ok. 2500 pkt.
> na 3D Marku 2005 ok. 1234 pkt.
> To wszystko przy grafice Radeon X300 256MB
> Nie wiem czy tyle mniej wiecej powinno byc

Jest OK

> Ktorymi z wymienionych opcji w biosie moge probowac zwiekszac predkosc procka?
> Troche sie w tym gubie. Wiem ze sa to glupie i dreczace pytania ale ostatnio
> co podkrecalem to byl P133 i podkrecalem go na zworkach :)

Najpierw w zakładce Advanced chipset features zmień HT frequency na x3.
Następnie naciśnij enter na DRAM configration i ustaw memclock index value
(lub memory max frequency) na 133 MHz. Następnie w zakladce MB Intelligent
Tweaker (M.I.T) ustawiasz CPU voltage Control na 1.5V i już możesz
zwiększać CPU Frequency z nominalnego 200 MHz na więcej (tylko nie przesadź
i od razu mie daj 400 MHz - zacznij od 220 MHz i kontroluj stabilność w
windows)

> pozdro

pozdr.

GG: 9542153  mail:nospam_mach82_xl@wp.pl_nospam