Re: GA-K8N nForce 4 Ultra-SLI + Athlon64 3000 - Podkręcanie

Autor: Uwencjusz <uwencjusz_82_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Mon 01 Aug 2005 - 15:58:33 MET DST

Jolly Roger <dsbrak@maila.w.pl> napisał(a):

> Temperatura CPU - powinna być, ale można ją odczytywać również innymi
> programami. A może masz czujnik walnięty i dlatego nic nie pokazuje.

 Sorry nie podalem. U mnie 27-32 stopnie. Jakos to przeoczylem

> Trochę dziwne - obroty wiatraka na CPU powinny być pokazane, no chyba że
> masz wiatrak podłączony do innego gniazda niż CPU-FAN, to wtedy odczyty z
> wiatraka na CPU będziesz miał podane jako System fan speed (lub podobnie)

  obroty wiatraka na 2284

> Nie - nic nie zwiększaj. Jak nie będziesz przekraczał 2.7 GHz na
> procesorzze, to obroty mają być na minimum (1600 RPM)

> Do mierzenia stabilności używaj stress prime 2004. Dobry do testowania
> stabilności jest tez stary 3D mark 2001. Temperatury i obroty wiatraków
> odczytasz programem Everest. Najlepiej żeby temperatura nie przekraczała 50
> stopni.

Na 3D Marku 2003 mam ok. 2500 pkt.
na 3D Marku 2005 ok. 1234 pkt.
  To wszystko przy grafice Radeon X300 256MB
  Nie wiem czy tyle mniej wiecej powinno byc

Ktorymi z wymienionych opcji w biosie moge probowac zwiekszac predkosc procka?
Troche sie w tym gubie. Wiem ze sa to glupie i dreczace pytania ale ostatnio
co podkrecalem to byl P133 i podkrecalem go na zworkach :)

> pozdr.
pozdro