Re: GA-K8N nForce 4 Ultra-SLI + Athlon64 3000 - Podkręcanie

Autor: Jolly Roger <dsbrak_at_maila.w.pl>
Data: Mon 01 Aug 2005 - 15:29:27 MET DST

Dnia Mon, 1 Aug 2005 12:41:37 +0000 (UTC), Uwencjusz napisał(a):

> Current CPU Temperature;

Temperatura CPU - powinna być, ale można ją odczytywać również innymi
programami. A może masz czujnik walnięty i dlatego nic nie pokazuje.

> Current CPU FAN Speed;

Trochę dziwne - obroty wiatraka na CPU powinny być pokazane, no chyba że
masz wiatrak podłączony do innego gniazda niż CPU-FAN, to wtedy odczyty z
wiatraka na CPU będziesz miał podane jako System fan speed (lub podobnie)

> Przy podkrecaniu bedzie wyzsza temperatura stad moje pytanie jak ewentualnie
> zwiekszyc obroty wiatraka? Teraz mam temperature w granicach 27-32 stopnie
> (na witatraku Freezone 100Cu)

Nie - nic nie zwiększaj. Jak nie będziesz przekraczał 2.7 GHz na
procesorzze, to obroty mają być na minimum (1600 RPM)

> Lubie sie bawic roznymi benchmarkami i chcialbym sprawdzic jak beda wygladaly
> wyniki na podkreconym sprzecie, jaki bedzie wzrost i jak bedzie sie
> przedstawiala sytuacja w porownianiu z innymi procesorami.
> Jaki jest dobry program do sprawdzania stabilnosci i wydajnosci procka i
> wiatraka na procku?

Do mierzenia stabilności używaj stress prime 2004. Dobry do testowania
stabilności jest tez stary 3D mark 2001. Temperatury i obroty wiatraków
odczytasz programem Everest. Najlepiej żeby temperatura nie przekraczała 50
stopni.

> Za wszelkie rady z gory wielkie Thx.

pozdr.

GG: 9542153  mail:nospam_mach82_xl@wp.pl_nospam