Re: Notebook do 1500zł [długawe]

Autor: Tytus <SP_at_M.com>
Data: Tue 12 Jul 2005 - 00:12:29 MET DST

> Od pewnego czasu przymierzam się do jakiegoś używanego/poleasingowego
> notebooka w cenie do 1500zł.

Compaq Armada E500.
Matryce od 12.1 do 15.1"
Wszystkie napedy wbudowane w dualbayach/multibayach, znaczy to tyle ze
mozesz miec np. baterie, FDD, CDrom, albo np 3 baterie itp kombinacje. Na
jednej dobrej baterii do 3,5 godziny, na dwoch 6-7.

> Generalnie zalezy mi na tym, żeby był w miarę nieduży i lekki. Ważne też
> jest dla mnie, żeby nie było w przyszłości większych problemów z zakupem
> jakichś części zamiennych, gdyby coś padło. No i bateria żeby trzymała w
> miarę przyzwoicie.

To baaardzo popularny laptop. Byl swego czasu jednym z najczesciej
kupowanych laptopow do firm. Samych laptopow, jak i czesci do nich -
zatrzesienie.
Dodatkowo byl produkowany przez kilka lat - bo to bardzo udany model
(procesory od P2366 do P31GHz to mowi samo za siebie) - wiec sprawdzona
konstrukcja.

> Napędy moga być zewnętrzne - to dla mnie nie problem.

To jeszcze Compaq Armada M300. Subnotebook. Prawie wszystkie akcesoria
wymienne z cala owczesna linia Armada.

> Zastanawiałem się nad IBMem X21 - malutki, lekki, tylko już go na Allegro
> od pewnego czasu nie widywałem. Seria T2x

To jak drozej/szybciej to bym zastanowil sie nad IBM T30.

PZDR!