Re: Notebook do 1500zł [długawe]

Autor: Neas <neas_at_neas.invalid>
Data: Tue 12 Jul 2005 - 02:50:05 MET DST

Maciej Wójcik pisze:

> Witam!
>
> Od pewnego czasu przymierzam się do jakiegoś używanego/poleasingowego
> notebooka w cenie do 1500zł. Generalnie zalezy mi na tym, żeby był w miarę
> nieduży i lekki. Ważne też jest dla mnie, żeby nie było w przyszłości
> większych problemów z zakupem jakichś części zamiennych, gdyby coś padło.

To koniecznie jakiś markowy, z doświadczenia wiem, że z częsciami do Delli
nie ma większych problemów, pewnie z IBM'ami etc. jest podobnie.

> No i bateria żeby trzymała w miarę przyzwoicie.

Na to bym nie liczył. Ale baterie nie muszą być drogie, niedawno kupiłem
baterię do Della w stanie bliskim nowej (3800 mAh) za bodajże 120 zł.

> [...]
> Zastanawiałem się nad IBMem X21 - malutki, lekki, tylko już go na Allegro
> od pewnego czasu nie widywałem. Seria T2x też wydaje mi się ciekawa ze
> względu na wbudowany DVD mimo niewielkiej wciąż wagi (jakoś bym przebolał
> te 2,5kg i trochę większe rozmiary). Tylko za cholerę nie mogę doszukać
> się jakiegoś zestawienia z różnicami pomiędzy T20, T21, T22 etc.. Dell
> LS400 też byłby fajny, ale on z kolei ma rozdzielczość tylko SVGA...
> Może poradzicie coś innego? Compaq, Toshiba? Co będzie sprawdzonym i
> bezawaryjnym rozwiązaniem? Z góry dzięki za rady.

Zdecydowanie odradzam kupno używanego laptopa na Allegro, możesz się niemile
zdziwić stanem matrycy, obudowy. Lepiej wybierz się na giełdę w weekend,
jest tam kilka osób sprzedających poleasingowe laptopy i można je obejrzeć
przed kupnem, niektórzy nawet gwarancje dają. W okolicach 1500 jest spory
wybór. Może nawet jakiegoś Della z matrycą ~14" SXGA+ (1400x1050) dałoby
się dorwać.

--
Notebook Dell Latitude za 799 zł oraz inny sprzęt...
http://www.neas.pl/sprzedam