Notebook do 1500zł [długawe]

Autor: Maciej Wójcik <wmaciej_at_.N.O.post.S.P.A.M.pl>
Data: Mon 11 Jul 2005 - 17:27:56 MET DST

Witam!

Od pewnego czasu przymierzam się do jakiegoś używanego/poleasingowego
notebooka w cenie do 1500zł. Generalnie zalezy mi na tym, żeby był w miarę
nieduży i lekki. Ważne też jest dla mnie, żeby nie było w przyszłości
większych problemów z zakupem jakichś części zamiennych, gdyby coś padło. No
i bateria żeby trzymała w miarę przyzwoicie. Napędy moga być zewnętrzne - to
dla mnie nie problem.
Zastanawiałem się nad IBMem X21 - malutki, lekki, tylko już go na Allegro od
pewnego czasu nie widywałem. Seria T2x też wydaje mi się ciekawa ze względu
na wbudowany DVD mimo niewielkiej wciąż wagi (jakoś bym przebolał te 2,5kg i
trochę większe rozmiary). Tylko za cholerę nie mogę doszukać się jakiegoś
zestawienia z różnicami pomiędzy T20, T21, T22 etc.. Dell LS400 też byłby
fajny, ale on z kolei ma rozdzielczość tylko SVGA...
Może poradzicie coś innego? Compaq, Toshiba? Co będzie sprawdzonym i
bezawaryjnym rozwiązaniem? Z góry dzięki za rady.

--
Pozdrawiam,
Maciej Wójcik::WaRsZaWa