Mój Tuner TV mnie kopie:)

Autor: Sławek <noorder_at_wp.pl>
Data: Thu 30 Jun 2005 - 10:33:16 MET DST

Witam

Nie wiem czy to normalne bo to mój pierwszy tuner TV:) Ale dziś się
nieco ździwiłem. Mam tuner AverMedia GO 007 FM plus, dziś chciałem
sprawdzić czy wtyczka od strony rozgałeźnika przy gniazdku tv kablowej
dobrze jest dokręcona i czy tam nie ma jakiejś kaszki itp. Chwyciłem
odkręcam i w momencie gdy odkręciłem zaczeło mnie kopać:) Komp był
włączony, tuner TV też pracował akurat. Czy to normalne? Jak jest
połączone z gniazdem żadnego kopania nie ma. Występuje to wylacznie gdy
dołącze kabel który leci od tunera.
Dodatkowo do znawców. Czy jest jakiś sposób no poprawienie odbioru?
Chyba mam słaby sygnał w tej kablówce bo jakoś tak obraz nie jest może
tragedia że nie chce się oglądać aż ale nie jest kryształ:) Jakieś
wzmacniacze antenowe coś? Co byście radzili?
I jak już marudze to jescze ... Czy to normalne że w ustawieniach, w
audio mam zablokowane wybieranie źródła audio. Wybrał sobie widze
domyślnie directSound i zmienić nie można. W pdf z instrukcją widze, że
te wartości są aktywne. I czy to też normalne, że w instrukcji mam w
rozwijalnym menu jeśli chodzi o wybór syganłu NTSC, PAL_N, PAL_M i
jakieś takie a u siebie tylko wybór PAL_BG i PAL_DK (i o co w tym
chodzi) no a poniżej mam liste z masą państw a przy polasce to mam
polska 1 PAL_DK, i analogicznie polska 2 i 3 (też PAL_DK) Sorka za ten
popis lamerstwa ale całkiem w tym jestem zielony.

z góry dzięki za odpowiedź i pozdrawiam
Sławek