Re: Mój Tuner TV mnie kopie:)

Autor: Jacek Maciejewski <jacmac.wytnij_at_go2.pl>
Data: Thu 30 Jun 2005 - 11:26:21 MET DST

> Chwyciłem
> odkręcam i w momencie gdy odkręciłem zaczeło mnie kopać:) Komp był
> włączony, tuner TV też pracował akurat. Czy to normalne? Jak jest
> połączone z gniazdem żadnego kopania nie ma. Występuje to wylacznie gdy
> dołącze kabel który leci od tunera.
Daję klacz za capa że nie masz kompa zasilanego z gniazda z bolcem.
Popraw to i nie będzie kopać.
> Dodatkowo do znawców. Czy jest jakiś sposób no poprawienie odbioru?
> Chyba mam słaby sygnał w tej kablówce bo jakoś tak obraz nie jest może
> tragedia że nie chce się oglądać aż ale nie jest kryształ:) Jakieś
> wzmacniacze antenowe coś?
Zacznij od sprawdzenia kabla antenowego, wtyczki i złączki przy
rozgałęźniku. Jak nic nie znajdziesz, możesz wezwać speców z kablówki
żeby sprawdzili poziom sygnału. IMO tunery TV wymagają wyższego
poziomu sygnału.

--
Jacek
***K7S5AL, Athlon2400+, 512MB SDR, GF4MX440, Feel 300W***