Re: Mój Tuner TV mnie kopie:)

Autor: Krzysiek. <_at_dla.zaufanych.zapytaj>
Data: Thu 30 Jun 2005 - 11:21:49 MET DST

Sławek <noorder@wp.pl> napisal nam:

> Witam
>
> Nie wiem czy to normalne bo to mój pierwszy tuner TV:) Ale dziś się
> nieco ździwiłem. Mam tuner AverMedia GO 007 FM plus, dziś chciałem
> sprawdzić czy wtyczka od strony rozgałeźnika przy gniazdku tv kablowej
> dobrze jest dokręcona i czy tam nie ma jakiejś kaszki itp. Chwyciłem
> odkręcam i w momencie gdy odkręciłem zaczeło mnie kopać:) Komp był
> włączony, tuner TV też pracował akurat. Czy to normalne? Jak jest
> połączone z gniazdem żadnego kopania nie ma. Występuje to wylacznie

normlane - nienormalne :)

Masz zalozony przez kablowke separator antenowy do kablowek? Jak nie to kup
taki, powinien galwanicznie oddzielic i pomoc z tym problemem, co do mocy
sygnalu to niestety tunery musza miec silniy sygnal - najlepiej dogadac sie
z monterkiem by podkrecil sygnal bo dodatkowy wzmacniacz powinien byc dobrej
klasy by samemu nie wprowadzac wiekszego szumu :)