Re: Jak podłączyć nagrywarke DVD ??

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Tue 28 Jun 2005 - 11:27:23 MET DST

Użytkownik "Paweł Brydz" <diabolique1982@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w
wiadomości news:d9r4ja$kjd$1@inews.gazeta.pl...

> dokupilem do swojego kompa nagrywarke DVD i mam problem z jej prawidlowym
> podlaczeniem. Jest to moje 3 urzadzenie IDE. Dotychczas na pierwszym
> kontrolerze mialem podpiety dysk HDD jako master na drugim kontrolerze
> nagrywarke CDRW. Kiedy podpinam nagrywarke DVD do drugiego kontrolera
> ustawiajac na jednym Master na drugim Slave to podczas wypalania DVD
> wyskakuje blad SCSI aborted. Jedyne rozwiazanie na ktorym dziala DVD to
> odlaczenie napedu CDRW. Jak to polaczyc zeby miec wszystkie 3 urzadzenia ??

Podłącz tak, żeby na końcu taśmy znajdowało się urządzenie pracujące jako
master, a w środku jako slave. Jeśli będziesz kopiował często plyty z jednej na
drugą i chciałbyś to robić "w locie" to najlepiej tą nagrywarkę CDRW podłącz
jako slave tam gdzie masz HDD, a nagrywarkę DVD podłącz jako samą i master na
drugiej taśmie.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
Uwaga adres w nagłówku jest antyspamowy !!!