Jak podłączyć nagrywarke DVD ??

Autor: Paweł Brydz <diabolique1982_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Tue 28 Jun 2005 - 11:17:30 MET DST

Witam,

dokupilem do swojego kompa nagrywarke DVD i mam problem z jej prawidlowym
podlaczeniem. Jest to moje 3 urzadzenie IDE. Dotychczas na pierwszym
kontrolerze mialem podpiety dysk HDD jako master na drugim kontrolerze
nagrywarke CDRW. Kiedy podpinam nagrywarke DVD do drugiego kontrolera
ustawiajac na jednym Master na drugim Slave to podczas wypalania DVD
wyskakuje blad SCSI aborted. Jedyne rozwiazanie na ktorym dziala DVD to
odlaczenie napedu CDRW. Jak to polaczyc zeby miec wszystkie 3 urzadzenia ??