Re: Linksys WAG54G - zadziała na osiedlu?

Autor: Petriwoj <wp007_at_wp.pl>
Data: Tue 28 Jun 2005 - 00:19:02 MET DST

> Niestety, ale tak. Mam ten router i rzeczywiście nie ma on funkcji
> klonowania MAC.

> Jasne. Wystarczy zgłosić w kablówce zmianę karty sieciowej i podać
> adres MAC tego routera. Nie powinno być z tym najmniejszych problemów.
> A w razie czego zawsze możesz dalej korzystać z bepośredniego dostępu
> z komputera, wystarczy tylko wpisać doń adres MAC tego routera. Tylko
> teraz tego nie zrób - bo dwa takie same MAC-i w sieci to niezbyt dobry
> pomysł ;-).
> --
> M. [MS-MVP]
> [...]

Dzięki!
Dla mnie to trochę Black Magic, bo jestem chirurgiem, ale kolega informatyk
używał takiego hasła z użyciem MAC adresu routera. Jednak na razie nie
próbowaliśmy tego.
Uważasz, że po zamianie adresu będą mogły pojechać na tym 2 laptopy i 1
stacjonarny (też przez wifi).
Czy możesz odpowiedzieć wprost: nie muszę walczyć o zamianę urządzenia?
Pozdrawiam