Re: dwa zasilacze

Autor: Jan Kusmierski <superguy_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 28 Jun 2005 - 00:13:38 MET DST

Dnia Mon, 27 Jun 2005 17:01:23 +0200, KILu napisał(a):

> Jeśli zepniesz masy i podepniesz oba zasilacze pod to samo źródło
> zasilania (podstawa), to myślę, że nie będzie problemu. Tylko po co?
> Napędy optyczne i dyski pobierają *maksymalnie* kilkanaście W /
> urządzenie. Najwięcej bierze procek i GPU, tam prądy osiągają
> kilkadziesiąt amperów.
>
> k,

Mialem pare lat temu dwie zasilki. Obie sie wlaczaly rownoczesnie
(zmostkowane SW ON).
Pracowaly gdzies z 2 lata. W tym czasiepadly 2 plyty i 3 dyski (2xRAID0 mi
rozwalilo).
Moj podstawowy blad: nie polaczone masy, to by wyrownalo ziemie odniesienia
i napiecia powinny byc podobne. Wszystko powinno chodzic OK.