Odp: Pecet do internetu - (pare wnioskow)

Autor: robbo 3 <robbo2k_at_op.pl>
Data: Mon 27 Jun 2005 - 21:52:44 MET DST

> Świetny zestaw, dodałbym tylko RAM. :) Myślę że to jest własnie przyszłość
> PC - specjalizacja. Wyraźniej niż obecnie zarysuje się podział na typowe
> maszyny do pisania, komputery do netu, do zadań specjalnych (grafika, cad,
> dźwięk)... a dla graczy i sprzętowych onanistów wciąż będą wychodzić coraz
> szybsze karty graficzne. X)
>
> Swoją drogą ja o czymś takim obecnie marzę - malutki, tani laptop o mocy
> ~P3 600, z 256MB pamięci (lub dopracowanym, dobrze zoptymalizowanym
> systemem operacyjnym... ;P), nie grzejący się, cichy i pracujący jak
> najdużej zdala od gniazdka. Aha - TANI.

Obecnie to od 700-1000zl od reki do kupienia w firmach sprowadzajacych
sprzet po biurowy. IMHO juz teraz ludzie niechetnie kupuja coraz to lepsze
sprzety bo nie sa one im potrzebne ale producenie nie widza rynku i
naslabszy procesor to bodaj Sempron 2200+ ktory do maszyny do pisania jest o
wiele za mocny