Re: Pecet do internetu - (pare wnioskow)

Autor: KILu <kilu_at_psxextreme.pl>
Data: Mon 27 Jun 2005 - 17:08:32 MET DST

ROBBO 2 napisal:
[...]
> I co towarzystwo kultowo-sprzetowe na to :))?

Świetny zestaw, dodałbym tylko RAM. :) Myślę że to jest własnie przyszłość
PC - specjalizacja. Wyraźniej niż obecnie zarysuje się podział na typowe
maszyny do pisania, komputery do netu, do zadań specjalnych (grafika, cad,
dźwięk)... a dla graczy i sprzętowych onanistów wciąż będą wychodzić coraz
szybsze karty graficzne. X)

Swoją drogą ja o czymś takim obecnie marzę - malutki, tani laptop o mocy
~P3 600, z 256MB pamięci (lub dopracowanym, dobrze zoptymalizowanym
systemem operacyjnym... ;P), nie grzejący się, cichy i pracujący jak
najdużej zdala od gniazdka. Aha - TANI.

k,