Re: Pecet do internetu - (pare wnioskow)

Autor: Piotr <piotr_at_alpha.net.pl>
Data: Mon 27 Jun 2005 - 18:18:47 MET DST

ROBBO 2 napisał(a):
> Do tego WIN XP pro i wszystko "smiga" Divx chodza.
> jako maszyna do pisania dziala niemal rewelacyjnie.
>
> I co towarzystwo kultowo-sprzetowe na to :))?
Nie wiem, co towarzystwo kultowo-sprzetowe na to, ale kluczowe są
*niemal*, *"smiga"* a nie *śmiga*, divx chodzą, ale bez wspomnienia
jakie divx'y, 'do internetu' jest bardzo szerokim okresleniem (przed
chwila sprawdzalem ile pamieci zajmuje przegladarka z otwartymi kilkoma
panelami, 50 MB).

Słowem Twoja opowiastka fajna, można uruchomić trochę rzeczy na takim
komputerku, ale na pewno nie do codziennego komfortowego używania "do
netu+edytor tekstu+filmy+mp3 bez gier"

pozdrawiam