Odp: Pecet do internetu - (pare wnioskow)

Autor: robbo 3 <robbo2k_at_op.pl>
Data: Mon 27 Jun 2005 - 21:50:07 MET DST

> Wsadź jakikolwiek dysk >= 10Gb zaobaczysz jaka będzie kolosalna różnica
> już w podnoszeniu sie tego XP-ka.

> Jako eksperyment to ok.
> Ale Twoje "wszystko śmiga" podziałało na mnie jak czerwona płachta na byka

IMHO pokazalem przecietnemu klikaczowi nie widzi roznicy .
Nie byla to gospodyni z Gdanska.

> :).
> Wolałbym nie testować swojego systemu nerwowego przy "pracy" na tym
> kompie. A jakbyś jeszcze załatał system SP2? to by była dopiero masakra.
> Na win98 bedzie to całkiem przyjemny sprzęcik.

XP oczywiscie JEST z SP2, win98 ehhh te sterowniki.
Catalisty oczywiscie o Rage XL nic nie wiedza, karta dziwkowa w win98 nie
dziala podobnie jak Intelowa karta sieciowa. Na szczescie firma "X"
sprzedaje te cuda ze sterownikami