Re: Problem z zaimportowaniem dysku obcego (WinXP HE).

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 27 Jun 2005 - 09:51:44 MET DST

Uzytkownik "Jacek Grotnik" <jgrotnik@niespamujwp.pl> napisal w
wiadomosci news:8e5vb1d8t9057jbu0kra4gkguc75ssv30i@4ax.com...

> Dzieki. Przypuszczalem, ze win xp pro moze pomoc.
>
> Czy uda mi sie go zainstalowac wlasnie na tym dynamicznym obcym
> dysku bez utraty danych, czy moze bezpieczniej podpiac inny dysk?

ZTCW na dysku dynamicznym systemu nie postawisz, chyba ze dysk ten
powstal w wyniku konwersji z dysku podstawowego. Jest to o tyle
istotne, iz tylko wówczas zachowywana jest tradycyjna tabela partycji,
która moze byc uzyta do startu systemu.

Ale co stoi na przeszkodzie, zeby postawic na chwilke XP Pro obok tego
XP HE, co juz masz?
(wiem, pewnie zalozyles tylko jedna partycje... ;)

> Wszystko przetestuje dopiero za jakis miesiac niestety.
>
> Dzieki raz jeszcze. Za NTG przepraszam.

Teraz to juz nie jest to tak do konca NTG ;-), bo z dyskami
dynamicznymi spotkac sie moze kazdy, kto bedzie kupowal uzywany
sprzet.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadajac zmien px na pl/