Re: Monitor LCD - jaki (do znudzenia :) ?

Autor: Darek <darekkkk_at_wp.pl>
Data: Mon 27 Jun 2005 - 09:56:10 MET DST

Użytkownik "dżej-dżej" <no.mail@no.spam.pl> napisał w wiadomości
news:d9o4ju$gto$3@nemesis.news.tpi.pl...

> Tylko nie Samsung, bo to gówno....
>
> Reszta jest OK, ale polecąłbym raczej matrycę MVA, albo P-MVA...

Czy Tobie sie te brednie nigdy nie znudza? Przeciez Ty absolutnie nie znasz
sie na monitorach, skoro kompromitujesz sie w kazdym watku na ich temat. W
tym tez sie skompromitowales, bo oczywiscie Samsung to swietny monitor,
zbierajacy wiele pochlebnych opinii. Polecany jest nie tylko przez graczy,
ale i przez powazne serwisy jak Tomshwardware, gdzie dostal wyroznienie za
jakos obrazu.
Daruj sobie dalsze radzenie, chyba ze naprawde napiszesz cos
konstruktywnego, a nie nic nie znaczace zdanie , ze Samsung to gowno, niczym
nie umotywowane i na dodatek calkowicie przeczace faktom (wiadomo przeciez,
ze Samsung jest najwiekszym dostawca matryc do monitorow LCD, wiec tak
naprawde wiele marek to wlasnie Samsung).

Darek