Re: Problem z zaimportowaniem dysku obcego (WinXP HE).

Autor: Jacek Grotnik <jgrotnik_at_niespamujwp.pl>
Data: Tue 28 Jun 2005 - 08:38:57 MET DST

On Mon, 27 Jun 2005 09:51:44 +0200, "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px>
wrote:

>ZTCW na dysku dynamicznym systemu nie postawisz, chyba ze dysk ten
>powstal w wyniku konwersji z dysku podstawowego.

Konwersji raczej nie bylo.

>Ale co stoi na przeszkodzie, zeby postawic na chwilke XP Pro obok tego
>XP HE, co juz masz?
>(wiem, pewnie zalozyles tylko jedna partycje... ;)

Mam dwie partycje.

A jak pozniej pozbyc sie gladko takiego systemu? Formatowac partycji
bym chcial uniknac, bo poinstalowalem tam juz aplikacje. Chyba, zeby
zwyklym kopiowaniem je poprzerzucac na czas formatowania, a pozniej
przekopiowac wszystko z powrotem. Nie sa to zadne udziwnione aplikacje
wiec moze wytrzymaja taka probe.

Dzieki.

---
jacek grotnik