Format DVD + czy -?

Autor: cfr <cfr_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 25 Jun 2005 - 22:06:04 MET DST

Czy ktos mi moze napisac dokladnie lub mniej dokladnie czym sie roznia
takowe plyty? Szukalem w sieci info na temat kompatybilnosci z
nagrywarkami i diupa :/
Który format kupic i dlaczego?
Stare odtwarzacze odtwarzaja konkretne formaty. Wiem, ze to zalezy od
firmy danego odtwarzacza DVD, np. stary Pioneer co bedzie czytal + czy -?

Zastanawiam sie czy kupic spindla plusow czy minusow a niechcialbym
wywalic troszke pieniazkow i potem zalowac.

Uprzedzam, ze nie wchodzi w rachube kupowanie po jednej sztuce tylko po
to abym sobie sprawdzil czy pojdzie na tym Pioneerze czy nie :)

Pozdrawiam
CFR

Ps. Post w drugiej czesci zachacza troszke o inna grupe ale prosze mi to
wybaczyc :)