Re: Format DVD + czy -?

Autor: Henry\(k\) <henrico8_at_op.pl>
Data: Sat 25 Jun 2005 - 22:19:49 MET DST

Użytkownik "cfr" <cfr@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:d9kdfb$m3c$1@news.onet.pl...
> Czy ktos mi moze napisac dokladnie lub mniej dokladnie czym sie roznia
> takowe plyty? Szukalem w sieci info na temat kompatybilnosci z
> nagrywarkami i diupa :/
> Który format kupic i dlaczego?
> Stare odtwarzacze odtwarzaja konkretne formaty. Wiem, ze to zalezy od
> firmy danego odtwarzacza DVD, np. stary Pioneer co bedzie czytal + czy -?

Mój Pioneer S35 łyka wszystko co mu dam, nawet czego Manta i inne cuda nie
biorą.
No ale zależy co masz. Teoria jest taka, że + czyta większy odsetek, ale
bardziej grymaśne to nie dość że dasz mu dany format to jeszcze na
odpowiedniej nagrywarce trzeba wypalić. Nagrywarki tutaj Liteona gorzej
wypadają od Pioneera na przykład.

Pokop w sieci.

A najlepiej na http://www.videohelp.com/dvdplayers

--
Henry(k)
Odpowiadając na majla usuń cyfrę z adresu.