Re: Format DVD + czy -?

Autor: Ano nim <anonim1331_at_wp.pl>
Data: Sat 25 Jun 2005 - 23:09:42 MET DST

Użytkownik "cfr" <cfr@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:d9kdfb$m3c$1@news.onet.pl...
> Czy ktos mi moze napisac dokladnie lub mniej dokladnie czym sie roznia
> takowe plyty? Szukalem w sieci info na temat kompatybilnosci z
> nagrywarkami i diupa :/
> Który format kupic i dlaczego?
> Stare odtwarzacze odtwarzają konkretne formaty.

No więc tak:
+ jest nowszym formatem, z lepszą tolerancją błędów, szybciej się nagrywa i
jak coś go obsługuje (każda nowa nagrywarka) to obsługuje też -

- starszy format obsługiwany przez stare odtwarzacze i nowe, zastosowanie do
filmów (mniejsza tolerancja błędów), wolniej się nagrywa

Ps. + występuje wersja jeszcze wersja 2 warstwowa (2x większa pojemność),
a - z tego co ja wiem to nie występuje