Re: Format DVD + czy -?

Autor: KILu <kilu_at_psxextreme.pl>
Data: Sun 26 Jun 2005 - 13:05:39 MET DST

cfr napisal:
> Stare odtwarzacze odtwarzaja konkretne formaty.

Tak, tylko że tutaj nie ma reguły. Odtwarzacz może sobie radzić tylko z
plusami, tylko z minusami, może też nie czytać poprawnie żadnego.

Ja mimo wszystko poleciłbym Ci plusy. Mają pewną zaletę - przy ich
nagrywaniu da się (np. przy pomocy DVD-Decryptera) ustawić booktype na
DVD-ROM (tak firmware odtwarzacza będzie rozpoznawał taki nośnik), co
często, o ile tylko głowica lasera nie jest zbyt mało czuła, mocno
zwiększa kompatybilność. Warto też poeksperymentować z marką nośnika.
Widziałem odtwarzacze, które doskonale radziły sobie z płytkami Platinum,
za to nie chciały współpracować z TDK.

k,